lunch

Hej!
Igår gick jag och la mig på tok för sent. Ville ligga kvar i soffan med huvudet i mammas knä hela kvällen. Hon låg och klia mig på ryggen och på huvudet. Det var så himla mysigt, och det är så skönt att hon är hemma igen.

Nu är jag i skolan, konstigt nog. Var så ypperligt nära på att ligga kvar i sängen i morse för jag orkade verkligen inte gå upp och duscha, men jag kom upp ändå. Har precis ätit lunch. Ris och kyckling schnitzel(?) vettetusan hur man stavar, whatev!

Idag efter skolan ska jag hem och plugga och BOKA ARVIKABILJETTEN! hehehehe. Det äger. AWSOMENESS! Det blir den första festivalen jag går på faktiskt, supernice.

Nu ska jag gå och kissa innan blåsan sprängs
Vi hörs senare :D pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0