sl suger

Vill först och främst säga grattis på födelsedagen till två av mina favorittjejer från undersvik: Matilda och Hanna.D!! hoppas ni får en underbar dag tjejer, love u both <3

ooooooooch nu:
Vad tycker ni om sl's utökade söksida?

längst ner liksom.... "Gå?" alltså herregud... Hur som helst så kollade jag upp att mitt pendeltåg mot Tumba ikväll bara är 10 min försenat och min buss är ca 5 min - precis som vanligt då? haha typiskt -.-

Blev i alla fall inte Freddan, av bland annat anledningen att vädret är helt knas.. Vill inte veta hur försenade bussarna till Vagnhärad är, nej förfan. I stället åker jag hem till min käre klasspolare Elias ikväll. Typ alla i klassen ska dit + några från teaterklassen. Blir säkert jättegött!

Kommentarer
Postat av: sara

ja vad ska man säga om sl........

2010-02-21 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0