the worst day ever

heeej på er!
Idag har jag haft den absolut sämsta dagen på länge. Några äckliga ungar snodde min kavaj i omklädningsrummet (vi delar med andra skolor i liljeholmshallen) när jag duschade. Så jävla fittigt gjort, kommer LÄTT grilla dom nästa onsdag. Shit va ungen som tog den ska skämmas, ARRGGHHH!!!

Efter det, som var på förmiddagen, så har jag varit fett nere. Typ sur på allt och alla och velat mörda typ vem som helst(?) Tack och lov att jag har världens finaste Sanna Kovacs som alltid är där och gör mig gladare! Om bara Hanna kunde bli frisk också :( Shit vad jag saknar henne, BAJS! Hanna, om du läser detta, så ska du veta att jag vill att du ska bli frisk din körtelfeber och komma till skolan och hålla om mig
Jag åkte till och med förbi h&m och köpte lite armband och sånt efter skolan för att bli lite gladare! hehe

Nu är jag i alla fall hemma hos pappa på underbara söder. Så himla skönt att bara komma hit och koppla av! Jag ska (obviously) sova här ikväll. Pappas kompis Eva, som jag inte träffat sedan tusen år men som vi alltid var med när jag var liten, kommer hit också! Alltså, jag har verkligen inte träffat henne på länge, ska bli jättekul!

Nej nu blev det mycket här!
Kanske skriver senare, om ni har tur en kväll som denna ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Axelalm

Hur kan det vara så att alla tjejer blir gladare av att spendera pengar? :S

2010-02-03 @ 21:26:15
Postat av: hannaaa

jag älskar dig ebba <3 <3 <3 saknar dig ngt så grymt!

2010-02-03 @ 22:58:39
URL: http://hannysen.blogg.se/
Postat av: n.

Idioter som inte kan skaffa sig egna pengar och köpa sig egna kläder... Suck. Ändå fett äckligt att ta en främlings kläder, eller?

2010-02-04 @ 21:02:26
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0