today is gonna be the day

Ja, men vad ska jag göra idag då?
Kl 11 hade jag tänkt sätta igång och packa. Packa till vad tänker ni, jo till Dalarna! För idag, vid 5-tiden, ska jag åka hem till min mormor. Stannar enda till tisdag.

Innan jag tar tåget iväg så ska jag till tandläkaren(!!!!!) vilket är bland det värsta jag vet. Tack och lov ska vi bara röntka så det går väl på 20 min. När jag gjort det ska jag hem till pappa, lämna packningen där och så ska han och jag ta en fika på stan :) Jättemysigt!

Sen sticker jag. Till ett ställe utan internet. Så ni kan ju räkna med fetaste bloggtorkan på hundra år. Enjoy!


Älskar den här bilden! pappa och loulou har fixat ett nytt spel till sina mobiler och båda skrattar ihjäl sig så kul har dom! underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0