trasig mobil - livet går under

Vet inte vad som hänt men det går inte att överföra mina bilder från mobilen till datorn. KAN bero på att den gick sönder idag! Mobilen alltså... jävla skit alltså :( Tappade den (den gled faktiskt ur händerna på mig när jag var upptagen med annat... skit också) i golvet och den landade exakt på skärmen så nu har jag typ 50 GROVA repor. Alltså, jag ser knappt vad jag trycker på när jag smsar :( hatar iphones just nu, skaffa aldrig!! Får väl lämna in den på lagning och se vad det skulle kunna tänkas kosta. Attans bäverås.


ungefär såhär ser min ut, fast det där är högst uppe på skärmen.
Mina går nerifrån upp... och snäppet värre :(

Kommentarer
Postat av: mhalin

hatar när ens mobil pajjar BLÄÄ -.-

2010-02-19 @ 16:02:38
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0