fj sdklhgjkshdw

hejhejehjhejhejhejehe... tja!
MIN DATOR HAR KRASCHAT!!! Verkligen alltså, den går inte att sätta igång ;o så jävla uselt, har precis fått en fet hemuppgift i samhällskunskapen.. asjobbigt!
Jag är i alla fall hemma hos Sara idag, var nämligen ledig! Äckligt skönt att få stiga upp kl 1, göra sig "i ordning" och åka och möta Sara.
Vi har skrivit varsitt cv som vi ska lämna på olika fik osv i stan, och skicka in till lite matbutiker och sånt, för att få sommarjobb.

Snart ska vi åka iväg till Nybrokajen i stan för att kolla på skolans föreställning. TACK GODE GUD att min klass inte ska vara med... Känns bara som att det blir så himla mycket att öva till hela tiden. Fast det är trist också, att inte vara med alltså...

Efter det följer Sanna i D2'an med hem till mig så ska vi slagga där, jääättemys :D Hoppas vi börjar samtidigt i morgon bara :|

Jag skriver igen i skolan i morgon... jävla skitdator :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0