happiness feels a lot like sorrow

till hanna: jag tog inte alls den fulaste bilden! sluta muppa dig :D

HEJHEJHEJ
förlåt att jag inte bloggat på tusen år alltsåååå, men jag har inte suttit vid datorn speciellt mycket! Hur som helst så var nyår jättemysigt :D var med en massa människor från rytmus, sen drog jag och louise hem till henne och var själva där, supermys!

Igårkväll låg jag och läste Breaking dawn (fyran i twilight-serien) och kollade på sex and the city säsong fyra. Åh va äckligt bra den serien är

Nu ska jag typ gå upp och fortsätta kolla på den eller så blire någon rulle... will see will see!

Skriver senare typ :)
puss


klädseln på nyår fick bli:
svarta tights från indiska
knästrumpor från h&m
ballongkjol från h&m
linne från spanien
kavaj från kappahl


vi gillar att driva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0