kvällsinglägg

Hanna fina Hägglöf! Du vet att du får låna mina skor, du vet du vet! och vi båda vet att du kommer i dom, så det är liksom ett löfte! (btw så älskar jag att vi har samma sko strl)

back on track:
Nu har jag gjort klart lukasgrejen och ska skicka den till min fina ledare Anna. Sen hade jag tänkt gå in i tvättstugan och stänga av torktummlarn, sen ska jag röra mig mot sängen och typ läsa ut(?) Breaking dawn. Nej, jag har fortf inte läst ut den trots att det gått typ 3 veckor? JA, jag är seg.. and i hate it (har aldrig hänt förut... hehehehe) Tack hanna bebyyyy för att jag fått låna den under denna långa period.

Har inte så mycket mer att säga nu riktigt.
Inget annat än god natt :)
(fast snart lägger jag upp bilder på skorna, ÄR SÅ KÄR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0