leave this world behind

FEEEEEEEST!!! Måns och hans två kompisar felix och sebbe var nyss här hemma och har taggat inför deras utgång i några timmar... Sebbe var så JÄVLA jobbig, fyfan.. sliskig typ :) haha!

Nu är jag och emma i alla fall äntligen ensamma hemma och ska snart sätta igång en rulle, jättemys. Det blir baksmällan, har aldrig sett den så det ska bli kul. Har ju hört så mycket bra om den.

HAHAHA, jag och emma bakade en sockerkaka som jag skulle ha med mig i morgon på öppet hus.......... Ni ska bara veta om den blev lite fail? Vi gick ner hit och var med grabbarna och glömde totalt bort den uppe i ugnen i köket, hah! Ganska torr, ganska svart(?) den hamnade i papperskorgen DIRR.

mer har jag inte att säga!
vi hörs senare eller i morgon? PUSS



krävs att bli körd på högsta volym. NIIICE


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Gief sockerkaka! Jag får det imorgon va? ;)

2010-01-16 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0