lördagsöndagmåndagtisdag

I'm back, har inte pallat skriva så mycket, don't know why! :) Lördagen var jättenice, härligt med fina vänner. I söndags såg jag pappa och hans fru (känns som att hon betyder noll för mig när jag skriver så, men faktum är att hon är som min egna mamma) Loulou Snabba cash på bio. Riktigt bra gjort, fast så himla trist att dom tagit bort så mycket från boken... Men I guess att det behövdes, den var ju ganska lång trots allt...

Igår gick vi halvdag för vi hade ju öppet hus i lördags, superskönt!
Idag så var det en soft dag i skolan, fast jag typ sov på exakt alla lektioner. Galet trött bruuud! Efter skolan var jag med SAAAAARA (eller ja, vi är fortf) Vi drog in till stan och jag shoppade massa saker :D:D:D:D:D

En skjorta, ljusblå, från gina för 199kr
en svart bh från twilfit för 149kr
vit spetsbody från bikbok för 199kr
två-pack tights på h&m för typ 79kr
knästrumpor, svarta, också h&m för 49kr
och sist men inte minst en svart kofta från h&m 149kr


Asnöjd med mina köp i alla fall, fast i morgon ska jag byta bodyn till en mindre och bh'n till en större.. Blev asbesviken när jag insåg att jag var tvungen att åka in och göra det i morgon :( bajs! Anywaaay, bara att få det gjort helt enkelt

FYFAN, långt här
nu ska vi typ, venne vad... jag slaggar här.. måns är nyopererad och jag vågar INTE vara helt ensam hemma, no way at all!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0