my girls rules the world

hej sötisar :) hoppas ni gillade videoinlägget! ....

Sitter här och möglar lite. Ska skriva lite om lukasevangeliet hade jag tänkt, få det gjort inför ledarutbildningens nästa helg!

Ina min fina ringde precis. Vi bestämde att hon skulle komma till min skola i morgon när hon slutat, sen ska vi vidare och träffa resten av chicksen. (Vilket innefattar Lina, Greta och Frida) Sen åker vi hem till mig och några av dom ska i alla fall sova här så mycket jag vet :) Vet att vi kommer ha grymt roligt i alla fall! brudarna rockar min värld, no doubt.


jag och Ina i lördags :)

Fyfasen... kom precis och tänka på att jag har naturkunskapsprov i morgon, som jag knappt pluggat till... Men faktiskt, så bryr jag mig inte. Får jag ig så gör jag omprov och pluggar till det i stället, för jag har inte ork att plugga nu när jag måste ta hand om allt här hemma! Blir ju genomtrött av allt...


skriver innan jag lägger mig! kramiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0