sjuk? ;o

på engelskan, lektionen efter lunch, så började jag må lite dåligt... När lektionen närmar sitt slut kommer min lärare Alexandra fram till mig och frågar mig väldigt gulligt hur jag mår och föreslår att jag nog ska gå hem resten av dagen... Hon sa åt mig att snacka med Kuno, som sitter i receptionen (OCH är musikläraere) och det gjorde jag så jag fick åka hem. Ska dock sticka om 15 min igen, fast vart säger jag inte...

lägger in lite bilder från dagen:

dagens klädsel:
vitt linne - vet ej
persikofärgad blus - vet ej heller, haha... mitt minne
blå tröja - h&m
jeans - tiger of sweden
sjal - h&m, divided


världssöta katja :)


jag och marie under lunchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0