the day

ojojoj, upptagen dag må jag säga!
jag och sara vaknade, gjorde frukost, la oss i sängen och såg harry potter 6... phenix orden alltså. Men vi  pallade inte se hela, så det fick helt enkelt bli halva, sen började vi göra oss i ordning. In i duschen, fixa sig och sånt. Sen stack vi till Kungens kurva. Köpte två filmer till mamma, och nytt raklödder för jag har tagit slut på hennes :D Sara köpte en bh också, jättefin!

Sen åkte jag hem. Blev glad direkt när jag steg in i vårat mysiga hus. Måns och hans kompis Robin var hemma och såg en match på tv i vardagsrummet. Blev så glad av bara det liksom, jättehärligt. Lagade middag och vi tre åt och kolla på matchen samtidigt. Typ finalmatch a lá Afrika... whatev.

Nu har jag kört igång tvättmaskinen och sånt. Känner mig så duktig :D

MAMMA KOMMER HEM I MORGON!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!

jag och mamma, midsommar förra året :)
bilden är superskarrig på mig men whateva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0