today is yesterday tomorrow

heejjjsan. Har inte suttit vid en dator idag så jag har inte kunnat blogga och just nu är mina linser i ögonen så grumliga och smutsiga att jag typ inte ser vad jag skriver... not good!

hur som helst så sov lina här i natt.. vi hade sjukt kul :D
lägger upp bilder från natten senare, hihihi...

i morgon ska jag äntligen få träffa min bästis igen! looking forwaaaaaaaaaaaaard to it :D:D:D vi har en hel del att prata om alltså, gal1 ;o kommer inte kunna sluta krama om henne är jag rädd för :$

i morgon äre ju skola också! ÄNTLIGEN! alltså det går inte att förklara hur mycket jag avgudar min skola och mina fina vänner som finns där. Ska bli härligt att komma tillbaka och allt blir som vanligt igen.
STEG ÄR BÄST :D

Jag tar med mig brädan till skolan i morgon så jag slipper släpa på den OCH packningen samtidigt på fredag. Känns väldigt smart faktiskt... Jobbiga är ju att brädan inte väger så lite. Har dessutom med mig kängorna, hjälmen och ytterkläderna, så det blir en del. Men iofs ligger allt nerpackat i bagen jag har brädan i.

Nu ska jag gå upp till mitt rum och S O V A! somnade framför tv'n för nån timme sen... är osannoligt trött faktiskt. Behöver denna efterlängtade vardagsrutinen igen alltså!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0