watcha say?

alltså shooo!!! SRY för att jag inte bloggar....... damn! nu gör jag det i alla fall, bättra än inget ju :D

dagen har varit totalt sämst och jättebra. Sara slaggade ju här i natt, och det var mys. Fast jag fick nästan ingen plats i sängen, som vanligt då :( haha! Men så vaknade jag på typ "fel sida" idag och i skolan var jag typ skitsur och sånt... samtidigt som jag var glad(?) det typ kom och gick. Tror ett annat namn för det är humörsvängningar... haha

Hanna fina Hägglöf följde med hem hit efter skolan. Vi typ lagade mat, åt med måns och gjorde en video :F Sen låg vi i soffan resten av tiden, skitslappt! Nu har hon precis åkt hem.. boooring men sant :( fast vi ses ju i morgon som vanligt ofccc.

Nu ska jag duscha! skriver mer sen.
ska lägga upp bilder från helgen! JA!

PUSS


jag och lina last week :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0