Annie Hall

SÅ VARMT UTE! Låg ute och solade i en timme och sen så orkade jag inte mer. Blev helt utslagen. Tål typ inte värme? Tycker inte speciellt mycket om att basta heller... Ligger något i det där med värme och mig.

Om några timmar ska jag och farfar åka in till "stan" (Bollnäs!!!) och hämta pappa vid tåget. Supermysigt :D Fick reda på att vi måste ta ett sent tåg på söndag så jag kommer nog inte åka hem till mamma. Vilket bara är skönt för då får jag sova längre på måndagsmorgonen när jag ska iväg och möta Viktor och åka till hans landställe för det går snabbare att åka in till t-centralen från pappa än mamma. Toppen! (y)

Nu ska jag gå ner till köket och ta ett glas juice och sen försöka vara ute igen för att få lite mer fäääääärg. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0