Come up to meet you, tell you I'm sorry - you don't know how lovely you are.

Det var dags nu. Dags att säga hejdå.
Vi delar så många minnen du och jag, så många att jag även kan se på oss och känna mig lycklig. Sedan 1999 har vi känt varandra. De första åren var lite knakiga och det var inte först på senare tid som vi började umgås. Jag hittade mig själv i dig, men även så många andra saker som jag saknar. Under de här 3,5 åren vi nu varit bästa vänner så har det hänt så mycket. Jag vet att jag talar sanning när jag säger att jag älskar dig och har gjort det hela tiden under den tid vi haft ihop. Du gjorde mig hel när jag var halv och du kan läsa mig som en öppen bok. Ingen vän känner mig så väl som du, därför blir det här väldigt svårt och jag hoppas att jag talar för oss båda när jag säger det.
Sara, tack för allt det goda du gav mig och jag förlåter dig för allt det dåliga. Du har varit en underbar vän.


"Den jag litar på, den som känner mig bättre än jag själv gör. Den jag älskar av hela mitt hjärta och som jag skulle kunna göra allt för.
Sara Ahtonen, det finns ingen som du!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0