Eclipse <3

Har haft en skööön dag. Åkte aldrig in till stan för att kolla på paraden, orkade verkligen inte. Låg hemma och såg en bra film på tv i stället. Sen hoppade jag in i duschen, fixade mig och åkte och mötte Rikard. ECLIPSE VAR HELT UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Sa jag att vi skulle se den ikväll? Alltså äntligen har jag skådat denna underbara film. Har ju varit bortrest hela sommaren så jag har inte haft tid att se den. Gud bevare mig att inte säga hemska ord så bra den var. Kan knappt hålla mig tills "första" fyran kommer (sista boken ska ju delas upp i två filmer för den är så lång) ... BRÖLLOP! Barnet kommer väl inte först i sista filmen :( (heheehe, nu har jag förstört för så många! *ond*)
Så vackeeeer!

Första scenen i filmen

Han är så galet snygg men jag kommer alltid vara team Edward!

Kommentarer
Postat av: Axel Alm

TEAM JACOB!!!!!

2010-08-04 @ 03:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0