time to work out

God dag!
vaknade för 1,5 timme sen, alltså kl 12. Sov 12 timmar! Behövdes verkligen. Vaknade, gick upp till köket och såg att vår nya diskmaskin stod på plats. Den var skitfin! Och snart kommer nya spisen också. Fattar inte varför mamma och hasse införskaffar allt detta INNAN vi river väggen till matsalen? Aja, nice med nytt i alla fall :)
Ska snart gå upp och äta "frukost" och sen ska jag byta om sen sticker jag iväg till gymmet. Har inte tränat på en månad för jag har ju varit bortrest så vi får se hur detta går. Behöver verkligen VERKLIGEN träna. Det ska bli grymt skönt. Åh. Sen basta (i typ 5 min, hehehe men ändå) efteråt, chilla och göra mig i ordning sen ska jag kolla lite på stan :) Ska bli jätteskönt!
Vi hörs senare, när jag kommit hem i eftermiddag!
SAKNAR MIN STOREBROR! han kommer hem på torsdag
Har inte träffat honom på över 1 månad. GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0