fixarN

Hej på er :)
Sitter hemma hos Sara med ljusare hårfärg och halvt klarmålade naglar. Som ni förstår har hon fixat mitt hår lite igen :) Det är som sagt ljusare nu, lite guldigt faktiskt.. Funderar på att lägga in en toning som har lite askig färg för att få bort guldfärgen, men får se.
I morgon ska jag dessutom vara hårmodell åt henne. Hon ska kutta mitt hår lite i hennes skola, sen sticker jag därifrån raka vägen till min egna skola för att ha lite betygsnack med teorilärarna och sen repa! KONSERT I MORGON! För er som är minsta intresserade så är den 19.00 (tror jag, eller 18.00) i min skola. Kommer rocka fett med lite Amy Whinehouse! weeiii :D

Nu ska jag fortsätta måla naglarna. PUSS

Jag och Sara igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0