kirra sommarlov

Fan va kefft allt är.
I morgon går jag ut ettan, på torsdag tar brorsan studenten och det blir till och med flakåk för min del. Ska bli fett najs.. Men ja, ettan är avklarat. Känns ju jävligt bra men är inte redo för tvåan alltså.. "helvetes-året" KUUUUUUUUUUL.
Aja.. Blir inte speciellt uppklädd i morgon. En aprikosfärgad klänning med svart kofta och svarta stilettklackar. Bryr mig inte speciellt mycket om det där, går ju faktiskt bara ut ettan. En sak är säker: treorna kommer vara sjukt fina och jag kommer fälla en tår eller två. SÅ TRÅKIGT ATT DOM FÖRSVINNER. Martin, Anna och Steffi framförallt. Sjukt tråk.
Aja, ska lägga mig i sängen och se Titanic nu.
VI HÖRRRRRRRRRRRRRRRRRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0