mot söderköping!

Jag berättade ju för två inlägg sedan att jag kanske ska med till Viktors landställe i Söderköping på måndag. Har pratat mer med honom nu och det ser ut som att det blir som planerat! Då åker han och jag ner på måndag morgon och då är hans mamma redan där. På lördag förmiddag åker jag därifrån men inte hem. Då ska jag till... vet inte vilken stad, och fira min mammas vännina Sussie! Ska bli värsta feta partajet för hon fyller 40 år och det är skitmånga som kommer :D Ska bli jätteroligt! Jag har ju nämnt att jag brukar vara barnvakt åt hennes barn Minou och Isabelle. Vi kommer sova över där borta och åka hem på söndagen. Förstå hur trött jag kommer vara veckan därpå? Haha, men det är så SKÖNT med sommarlov och ledighet. Hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0