Zlatan camp dag 3

Det lönar sig att vara ute från halv 9 på morgonen till kl 5 på eftermiddagen när solen skiner! GISSA om jag har fått färg?!? Dock är den bara röd ännu, men i morgon har den allt blivit brun. Glömde totalt bort att smörja in mig i morse så jag får stå mitt kast. Min nacke bränner som om jag hade ett varmt strykgärn där. Näsan är lite röd också men annars blir ansiktet brunt. MYCKET FRÄKNAR! Börjar faktiskt tycka om att jag har fräknar. Mina armar få sånna pytte pytte små, som inte syns på långt men när man är ganska när så ser man dom. Jättesöta :D hihihi

Malin tog ju med sig systemkameran idag så hon ska lägga upp bilder på facebook (ikväll förhoppningsvis) så kan jag lägga upp några här :D JAG HAR FÅTT JOBB IGEN OCKSÅ! Till nästa Zlatan camp i augusti. OCH DÅ FÅR JAG LÖN! typ 1000 spänn. Då ska jag vara huvudtränarna till tjejlaget (i och med att det kommer vara ca 120 deltagare så är det en del tjejer med) Ska bli superkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0