17 mars, onsdag.

aaaaah!! Igår sov jag inte hos pappa, utan jag sov hemma hos lina. Vi gick och fikade med Greta, Åke och Santos. Kära södervänner alltså! :D Vi var hemma hos henne redan vid 9, för då började ju desperata hemmafruar. Åt lite chips med dipp och chillade. Somnade kanska sent så idag är jag typ astrött ;o

Idag, onsdag, har faktiskt en massa nior sökt in till vår skola. Sen blir det typ hela nästa vecka (förutom onsdagen, för då har niorna nationella prov, därför blev det denna onsdag)

Nu har jag haft matte i 1,5 timme och ska ha naturkunskap i 1,5 timme om 10 min. JAG TAR LIVET AV MIG! ååååh, orkar inte. Vill hem... Och i morgon har jag matteprov. geometri. Shit vad jag kommer faila!

Nu ska jag gå, hinner inte blogga ikväll för jag måste plugga.
puss och kram till i morgoooon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0