bloggpaus(?)

Förlåt för att jag aldrig bloggar... Känner typ aldrig för det längre. Nu så är jag i skolan 30 min tidigt så jag tänkte att jag kunde sätta mig och skriva några rader.
Natten har varit kaos, sov verkligen inte bra och drömde jobbiga drömmar. Jag gillar inte när obehagliga saker händer :(
Hur som helst ska jag försöka låta bli att tänka på det och ha en skön dag! Ska sova hos pappa ikväll också, så dagen får sig ett bra slut

Har sångensemble nu, eller ja, om 25 min. Vet inte vad vi ska göra faktiskt, tror vi ska börja med något nytt nu men är inte säker.

Alltså märker ni? Jag har ingenting att skriva om.
Ska nog ta en bloggpaus ett tag, tills jag känner att jag faktiskt VILL blogga. Vi hörs sen då, nån dag. Kanske.
Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0