cool in school

FÖRLÅT! F Ö R L Å T!
När jag skrev, den 7e mars, så funkade datorn. Tio min senare så crashade den(?!?!?!?) Måns fick igång den igen typ den 8e, då kunde jag inte sitta vid datorn och igår, den 9e (för er som inte har koll :D) så åkt jag hem till Sara, var med henne och slaggade där! så HÄR ÄR JAG! ... i skolan...

Har haft håltimme sedan halv tio, den fortsätter till kvart i 1 -.- LAME!

Igår, sååå, köpte jag även en jacka! En vårjacka. Den är typ rosa-röd, en blandning liksom... något mitt emellan. Den är jättefin :D (kanske inte låter så snyggt, bild kommer!) Mycket nöjd. Köpte den på statsmissionen, 300 spänn. Total värt pris, även om det var dyrt för att vara köpt där.

Ikväll hinner jag inte blogga heller. Kommer hem typ halv sju, då ska jag städa rummet (noga) och sen ska jag plugga musikteori. Känns mysigt.... inte.. Sen matte också, BLÄ! Sen så börjar ju grey's anatomy :D

måste kila!
blev låååångt nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0