död dator. död

Hej på er! Här sitter jag och gör backup på vår dator.. eller vad man nu säger. Den har crashat typ femtio gånger senaste månaden (men vi lyckas alltid få igång den igen?) fast idag sa den stopp typ. Så nu gör jag en backup så att inte allt försvinner. När det är klart (om tre dagar?!?!?!) så ska några dudes hämta upp den och så ska den in på lagning. Bloggtorka för ett tag alltså.. Hoppas ni håller ut, hehehehe... Jag är ju så van vid att inte sitta vid datorn jämt så det ska nog gå utmärkt för min del.

Usch datorn fuckar så mycket att det tar mig tusen år att blogga (den stannar liksom upp hela tiden) så jag orkar inte skriva mer. Vill bara göra klart det här och typ, dööö..

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0