färdigstädat!

NU ÄR JAG KLAR! Hade glömt bort badrummet också, så jag gjorde både det och köket. Just nu känner jag mig bara fööör äcklig, ska hoppa in i duschen när jag skrivit klart!

Louise ringde nyss, ska möta henne i gullmars om typ 2 timmar, perfectooo! Vi ska som vanligt laga tacos ikväll, det gör vi jämt, verkligen JÄMT. Att vi aldrig tröttnar, haha!

I morgon ska familjen (mamma, hasse, måns, jag - inte max tyvärr, han är i norrland och jobbar - min morbror och hans fru) iväg och äta middag för att fira mammas födelsedag (ja, lite sent, haha) Vi ska till en kinesisk/japansk/mongolisk resturang i stan och äta. Kommer bli hur mysigt som helst :D

Nu MÅSTE jag duscha, innan jag dör, haha!
vi hörs nog senare, puss och kram


haha titta! hittade en supergammal bild på mig och max :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0