home, and I love to go shopping

JAG ÄR TILLBAKA I STAN! såååå, bloggen ska alltså börja uppdateras också.

Hade inte tid att blogga igår, när tåget stannat så låste jag in min resväska i ett skåp på centralen sen gick jag runt på stan och shoppade. shoppade mycket. (mycket för att vara mig, jag shoppar ju liksom aldrig ;o)... Det fick bli ett par jeans på monki som jag velat ha superlänge, en kjol från monki (skitful men asball), tights, nagellack, rouge och eyeliner, allt från h&m (jag vet att det är b att köpa smink på h&m men whatever), sen fick det även bli ett halsband från ur och penn... hemma hos mormor i dalarna köpte jag även ett par svarta stuprörsjeans, två vanliga leggins(stavning?) och ett par tight med sånt därt strävt tyg som jag inte minns vad det heter... svarta dom också

nu blev det mycket om vad jag köpt..
DET KOMMER BILDER, PROMISE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0