proppmätt!

ÅH så gott det var! det blev inte den resturangen vi tänkt, utan vi gick till Söder kisen. En jättemysig resturang på mariatorget. Vi satt där i över två timmar och åt gott och pratade. I love my family :D

Nu är jag hemma. Mamma, Hasse och Måns åke till Fruängen för att gå ut och ta en öl efter maten och jag kände att jag inte pallade sitta med och typ dricka loka, så jag tog mig hemåt. Funtar på att sätta igång en rulle faktiskt, men man kanske borde kolla om det är någon intressant människa online på msn först, haha ;)


mamma på resturangen


såhär såg jag ut idag då (plus ett vitt linne som inte syns)
fick alltså bli nästan helt svart, förutom halsduken också, så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0