städarN

Hej på er! Jag är helt slut, vill ni veta varför? Jag städar hela pappa och loulous lägenhet (för pengar, wonderfull!) Har dammat, damsugit och nu även torkat golven. Allt har gått på 2 timmar, och jag ska snart gå in i köket och rensa där (typ göra rent skåpen - luckorna alltså - och lite sånt) sen så är jag klar. Tog bara en paus nu medans golven torkar.

I morse vaknade jag halv åtta, helt av mig själv, och kunde inte somna om. Gick och la mig i soffan och kollade på Public enemies, ni vet den med johnny depp! Shit va snygg han är den mannen, och filmen var svinbra! Precis min stil på film (a)

Idag ska jag hem till Louise, och sova där. För er som in vet så gick jag i grundskolan med henne, men hon går på rytmus och jag på steg så vi gick skilda vägar, haha. Vi har varit asbra vänner sedan typ åttan, hon är en grym tjej! Så vi ska ha vår vanliga tjejkväll som vi brukar ha då och då - speciellt på somaren, då typ bor jag där! haha :D

Nej, nu väntar köket på mig! Hare gött. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0