22/05/10

Åh jag somnade så tidigt igår! eller ja, relativt. Ungefär vid halv 12 låg jag däckad i sängen och hade både tånaglar och fingernaglar fixade. Fick ett ryck igårkväll och ba: Nej nu jädrar ska jag fixa naglarna! Så det gjorde jag, färgen blev... hmm, hur ska man förklara den? rosa-orange.. Lite både och typ, men mest orange :)
Idag ska jag hem till en old friend of mine, nämligen Rikard Kedert. Det slog mig för några dagar sen att jag snart känt honom i 4 år, det är ju cool. Vi var tillsammans i sjuan också, HAHA, fast bara superkort XD I alla fall.. Förra sommaren så var vi hos mig, bakade chokladrutor och såg transformers, och idag tänkte vi vara hos honom och göra detsamma, minus chokladrutorna :P
Jag älskar att jag har så många bra killkompisar! Jag fungerar så mycket bättre med killar för med dom så är det inte så mycket drama jämt. Man bråkar aldrig med dom och allt är bara soft. Önskar jag var kille ibland alltså ;o
Men ni, nu ska jag kolla facebook lite sen tänkte göra mig i ordning.
Vi hörs senare, lär skriva ett inlägg hos Rikardoooo.
haha Rikard, bara för att!
PUSS OCH CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0