dator på lagning, ohyes!

Tycker ni är söta som fortfarande går in på min blogg för att se om jag skrivit något.. Min dator är på lagning hemma hos mamma och jag pallar inte blogga när jag är i skolan. Inläggen blir allt för tråkiga då :)
Så ja, som ni märker så bloggar jag inte i över huvud taget men jag tänkte att jag kunde skriva nu i alla fall, bara för att.
Igår var jag på min brors studentmiddag! Hade det jättetrevligt. Den inträffade sig i Södermälarstrand vid München bryggeriet för er som vet var det ligger. Fyra låååånga bord dukade jättefint. Jag satt självklart med brorsan och familjen och hade härligt sällskap av Måns bästa polare och hans familj och polare. Synd att maten bara var sådär god.. Förrätten vet jag inte ens vad det var ;o .. Varmrätten blev kyckling med sås och klyftpotatis, vilket låter jättegott men kycklingen var torr.. Efterrätten var delicious! Nått chokladskum med björnbär. MHMM!
Nu är jag hemma hos pappa i alla fall.. Vaknade sisådär 2 timmar tidigt och kunde inte somna om.. Ska egentligen gå upp om typ 10 min, hehe..
Helt ointressant inlägg.
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0