goder morgon i denna sal(?)

GOD MORGON! :D
Åh gårdagen var ju så skön. Nu är en ny dag och jag är i skolan 1 timme och 15 min tidigt... Känns ju värdelöst. Glömde totalt bort att vi faktiskt haft vår sista sångensemble (som vi har varje onsdagsmorgon) och så kom jag hit i tid och var duktig... Aja, IDAG SKA VI RESA IVÄG MED KÖREN! Kör A alltså.. Blir nog roligt det. Jag har till och med kirrat matsäck den här tidiga morgonen..
Men lyssna på detta då: jag var så stressad när jag skulle sticka att jag GLÖMDE MIN MOBIL, helt i onödan i och med att jag faktiskt inte ens hade bråttom :( Så jag är utan min mobil idag. GALET! Jag sa det till min fina vän Pelle nyss och han svarade: VA? Du utan mobil är ju som en giraff utan hals?!?!?! ... och det stämmer ju.. aja

Fick i alla fall sällskap med Anna till skolan. Nu ska jag sätta mig och skriva klart svenskauppgiften vi fått om Martin Luther King, så gör jag lite nytta i alla fall.

Vi hörs senare! Kanske skriver ett inlägg innan vi sticker med kören.
PUSS


igår innan konserterna på vår fina läktare :)
Bild tagen från Annas blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0