helgeeen

Helgen var verkligen den bästa på länge!
Hade så jädra kul där borta med mina härliga vänner. Vi blev bara 6 pers faktiskt, men det var helt perfekt! Jag, Emelie, Agnes, Maja, Moa och Henning. Ni vet inte vilka dom är, hehehe, men ja, värt att skriva ändå. Har lärt mig spela schack igen, och så har vi sett massa film, badat i havet(!!!!), jag har snortat socker och vi har studsat studsmatta och så himla mycket mer :D Vill verkligen tillbaka..
När jag kom hem igår så blev jag uttråkad på en gång. För vi hade liksom alltid något att göra där, så kom man hem och ba: jaha, packa upp väskan då... booooring!

Nu är jag i alla fall i skolan.. Sitter och gör musik till en scen i filmen Simple plan.. Det går inte så bra för hela låten fuckade upp sig och jag vet faktiskt inte vad som hände... därför började jag blogga i stället (a)

Slutar tidigare idag, 15.50 faktiskt, och efter skolan sticker jag och tränar hade jag tänkt. Kommer kännas toppen efter en sån här köttig helg, haha :D

Hoppas ni haft det bra ni med!
Puss 

(DET GÅR INTE ATT CENTRERA TEXTEN?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0