here you go fellas

Mitt liv är ganska omtumlande just nu.
I skolan, där är det ju skitkul och så, men jag trivs tyvärr inte så jättebra längre. Fast det börjar bli bättre. Det är absolut inget fel på skolan, det är mest klassen.
Utöver detta så har jag slutat umgås med en nära vän också.. Skriver aldrig om henne längre, vet inte om ni kanske tänkt på det(?) Fast vi ska ses på tisdag och snacka, får ju se hur det går. Ni som är riktigt smarta förstår nog allt vem det handlar om, heh ;)
Men trots att det är lite kaos såhär så mår jag så bra!
Jag är stolt över mig själv som verkligen börjat träna igen. Jag kan riktigt längta till gymmet ibland och jag har saknat den känslan. Dessutom har jag en underbar familj som jag älskar över allt annat. Världens bästa pappa som hjälper mig med (ursäkta ordvalet) fan allt! Brorsor som tar hand om mig och en underbar bonusmamma som är den snällaste, goaste människa jag vet.
Jag ville bara dela med mig lite av känslor också..
Det är väl en del av att blogga också, bara det att jag inte utnyttjat den.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0