I Västertorp manneeen

Tja tja tjenareee..
Nu är jag hemma hos Rikardo, vi chillar galet. Han ligger bakom mig i sin soffa och vi ska alldeles strax sätta igång transformers!
Vi låg ute och solade i typ en timme sen gick vi och åt mat, och nu är vi här. Jag tog en barnpizza som var lika stor som.. Ja Gud vet vad! Verkade ju inte vara en barnpizza i alla fall ;o
Jag har faktiskt inget mer att säga, ringer Sara nu för att kolla om hon vill ses efter jag varit med Rikard som ska sticka iväg vid 20-tiden. Men ja det gick tydligen inte för hon ska också iväg. Kul liv. JAJA..
Vi hörs senare gullisar.. PUSSI

Kommentarer
Postat av: Optimusprime

fett najs med transformers !

2010-05-23 @ 00:06:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0