I'm cool in school

Sitter i skolan, sista lektionen har precis börjat. Inval, musikproduktion/låtskriveri, kalla det var ni vill.. Dagen har varit chill, inte alls mycket att göra. Fick dock tillbaka mitt gehörs och musikläraprov, en fet aning missnöjd. Men jag ska få skriva om en del av det för jag vet hur man gör men hade gjort massa slarvfel.. Älskar min lärare, ohyes!
Efter skolan ska jag hem och tyvärr sätta mig och plugga......... Gjorde ju aldrig det igår (a) hehehehehe... Man får stå för sitt kast helt enkelt. Tänker låta bli att gå på mattelektionen i morgon bitti också, vi har matteprov.. "oj jag försov mig" får jag dra med... mamma kommer lacka, hehehe. Jag skriver provet på lektionen på torsdag i stället! :)
Haha, ni skulle ha hört Daniel idag! Jag han och Martin (båda två går i teater 3:an, har nog nämnt dom några gånger förut, vi umgås en del) sitter vid scenen och snackar. Så jämför vi mina ben med Daniels, vad gäller hår.. Jag har shorts idag, han med, och jag har helt nyrakade ben. Då skulle ni hört vad han sa "herregud, dina ben känns ju som stearin!" Kanske inte låter så kul men det var ganska roande faktiskt :P
YEAHYEAH, måste jobba nu... skit också.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0