konseeeert

HEEEEEEEEEEEJ.
Jag är i skolan och övar lite på mitt finska solo jag ska sjunga ikväll. Går inte så jävla bra faktiskt, hehehehe.. Kören börjar om 10 min och då ska vi ha rep sen blir det självklart genrep i kyrkan innan konserten ikväll. Inte minsta taggad än, men det ska bli kul att min sångensemble har första numret :)

Det är så varmt idag! Jag och Philip gick ner till kajen förut och tog en promenad, sen gick vi lite på bron (från liljeholmen över till hornstull ni vet?) ner mot liljeholmen och sen tillbaka till skolan. Höll på att dö av värmeslag men det var ju så skönt också! ÄLSKAR VÄDRET... Synd att hela nästa vecka blir regning :( skittråkigt..

Aja nu måste jag gå och öva mer på solot!
Hoppas ni får en underbar fredag :D
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0