shopping with duvor

Har utökat garderoben ytterligare idag. Dessutom fick jag massa råd och stilhjälp av Isis. Toppenbra! Idag såg jag en  duva. HEHEHEH. hahah nej men gud, sitter och skämtar med syrran lite. Haha.
Det blev två par byxor till, en haldsuk, 2 bh'ar fast den ena är typ en väldigt liten topp bara.. som man har under något genomskinligt för den är STÖRT snygg. En så köpte jag även 2 linnen och en väääldigt söt pyamas. Och juste, en till ring och örhängen till Line Näslund :D
Har alltså varit med Isis hela dagen. Har haft det hur mysigt och trevligt som helst men båda börjar bli förkylda. Tycker synd om henne för hon ska till Paris på torsdag. Jag blir så lycklig av att vara med henne. Förstår inte vad jag skulle gjort utan mina två alldeles fantastiska systrar. Nini och Isis, jag älskar er!!!!!!
Ah men nu ska jag typ göra nått annat. Reta Isis lite.
Puss och kraaaam.
(förlåt för att det inte blir nå bilder men det kommer komma feta bomber när jag kommit hem!!! Ni kommer dö. tyvärr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0