andas ut lite

Ja okej jag är inte riktigt som alla andra. Fast det har jag faktiskt aldrig nekat heller. Jag umgås med vilka jag vill för det är sån jag är. Jag hänger med folk hit och dit och känner mig ganska bekväm överallt. För det mesta i alla fall.
Jag gillar att känna många människor. Jag älskar att vara social och pratglad för sån är jag. Sen så låter jag nog för mycket ibland, ganska ofta alltså, men ja, jag är sån också. Och jag har typ ADHD, ja, det också. Men och? That's me och om ni inte gillar mig så behöver inte inte vara med mig :) Jag klarar mig nog alldeles utmärkt ändå.
Jag kan liksom inte fästa mig vid vissa människor och sen vara med dom jämt och ständigt. Vänner kommer och går och så är livet liksom. Fast då menar jag inte att dom försvinner bara för att jag umgås med andra. Det är väl nästan det jag vill komma fram till med den här texten egentligen. Vänner är fina saker som man ska ta väl hand om och ja, jag älskar att ställa upp för mina vänner. Det är bland det bästa som finns. Att ställa upp.
Jag har inget annat att säga för nu.
Hoppas ni lever livet. Gött mos liksom.

Kommentarer
Postat av: ...

har man adhd så är det fan inget man nämner hur som helst ditt cp. Har du ens de? eller tror du att du har de ? adhd e så jävla mycket mer än vad folk tror. adhd e inte coolt på något sätt om du tror de, de e inte roligt och de e ingenting man "stoltserar" med. Så håll käften om adhd.

2010-09-10 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0