helgen i kort varsel

HEEEEEEEEEEEEEEEJ på er! :D
Min helg har varit awesome och jättechill. Frida Ovsiannikow, min älskade vän, sov hos mig i fredags. I lördags tog jag passfoto och det blev skitbra, och sen så träffade jag Line Näslund på kvällen. Nu är det söndag. Jag har legat i sängen idag, och bakat en god kaka. Nu är jag hemma hos bästa Frida Heimer som äntligen kommit hem från Chicago!! Gud vad hon har haft kul da, den bastarden. hehehehe. Fick ett par råsnygga converse, låga marinblå. Jättekär <3
Nu ska vi se Australia. Jobbigt att hon börjar kl 10.10 i morgon och jag börjar 08.30. Nice. HARE GÖTT! :D


JAG HAR SMITTAT ELISE :( Hon har feber och är jättesjuk.
Förlåt hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0