ups and downs

Så sjukt blandade känslor. Är jätteglad men ändå så himla nere. Och så kommer jag hem och så är Måns och 8 av hans polare (som jag aldrig träffat?) hemma och sitter och spelar fifa och har stökat ner som fan? wtf, bara för att vi är ensamma hemma så måste man inte stöka ner det totalt och vara sjukt respektlös. Hatar när han är sån. Fan alltså.
I alla fall.. stannade kvar i skolan till typ halv 6 idag. Pratade med Elise. Hon är för bra den tjejen. Sen så ja, åkte jag hem och tog sällskap med Elias och Viktor. Skönt.
I morgon äre Hoffe som gälleeeer! Råtaggad. Kommer väl dö när dom kör Desperado. OCH MAJA FYLLER ÅR I MORGON! myyyyyyys. Hon sov här i natt, skrev jag det? Nej kanske inte. Vi försov oss en timme i morse. När jag stod i duschen kom jag på att klockan var halv 8 och inte halv 7 och vår buss gick 07.50. hehehehe.
maja min snuffis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0