daaaaaaaaamp

Det är ju inget nytt att jag har aggeritionsproblem direkt. Har syslöjd för tillfället och inget går som jag vill och jag flippar! jävla tyllhelvete. Så jag blev sur och så sa en person (nämner inga namn!) "ebba var det inte du som sa att det är trist att alla är så negativa?" och jag flippade ännu mer. Mitt svar blev "JAG HAR AGGWERITIONSPROBLEM OCH JAG BLIR SKITSUR!" och ja.. jag vet att jag överreagerar men det går inte att kontrolera jämt. Så jag gick och satte mig vid en data för att få skriva av mig lite här och kolla lite annat. Sen går jag in dit snart igen och försöker lösa skiten, ännu en gång!
Btw så gör jag en midjetjol som är snygg men jag håller på med en detalj som ska sitta längst ner och det är den som blir gjkdlsjgkljsdkljcasklr.

Jaja, nu drar jag! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0