COLDPLAY 22 AUGUSTI 2009

(tack sara för det fina inlägget)
Igår igår igår igår... jaani, vafan ska jag säga? Det finns inga ord för hur underbart det var. För hur magiskt det var att stå sådär nära honom igen, eller ja, stå så nära DOM igen. Jag köade från ca kl 2 men hamnade ändå på tredje raden! Sån jävla tur, för vi valde rätt kö. Det var en brud som stog längst fram som hade köat sen onsdags, så jävla ovärt, när man kan köa några timmar och hamna bara någon rad bakom. Konserten var ca 30 min försenat (dvs att förbandet började 8 och inte halv 8) och sen tog det ännu längre tid innan Codlplay kom. Men när dom väl kom ut där på scenen, med facklor som sprutade som tomtebloss fast gaaanska mkt mer än så, så var det värt varenda sekund av trängsel och skit. Jag började inte gråta först i ca 5e/6e låten faktiskt. Det var hur som helst helt jävla underbart, jag grät som en dåre den här gången, både av lycka och sorg. Lycka för att jag fick se mina gudar en gång till, och sorg för att dom ska lägga ner snart... Men mitt turtal är 3, och man säger ju "tredje gången gillt" så ja, jag kommer se dom en gång till hur som helst. Om det så är i något annat land eller i norrland eller i sverige. Nu orkar ni nog inte läsa mer, men jag ska skriva om hela konserten, låt för låt, en recension helt enkelt, som jag kommer lägga ut här på bloggen. Ska börja på en gång faktiskt :)

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0