bilder från rugby-sm 2007!

Hittade massa bilder från rugby-sm i Växsjö. Så kul! måste lägga upp några!

(klicka)
Calle och Max langade väldigt många poser och
tvingade ingen mindre än mig att fota..


Hampus var med på några hörn också!


Cherin och Daphne

(klicka)
Linnea och Daphne

(klicka)
en glad och en... lite mindre glad Anna

(klicka)
Jag och Daphne. Jag delade rum med Daphne, Anna och Alana! perfekt!


Daphne var (illa) tvungen att sova i min säng för hon ville inte sova själv

(klicka)
anländer till planerna! dålgit väder? hmmm

(klicka)
första matchen! (jag fick dock inte spela för jag hade precis fått min skada, benhinneinflamation, som jag FORTF har kvar! Fast jag spelade i sista matchen)


Madde skadades och fick gå på kryckor...

(klicka)
Max finger gick ur led, precis efter att min bror Max ben hade blivit brutet. (Jag grät som en dåre när jag fick reda på det, så jävla rädd! En kille hade trampat på det så det gick av. Har aldrig sett honom klaga över att något gör ont men då nästan grät han. Hemskt!)


trots många skador så vann vi guld!
kommer aldrig glömma det, shit va glada vi var! :)

Saknar er tjejer, önskar att jag aldrig blivit skadad
så jag hade kunnat fortsätta! Ni betyder verkligen jättemycket för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0