oj, bloggtorka idag!

Har inte skrivit något idag, bad bad!
Har dock haft fullt upp med annat. Åkte iväg och köpte ett par skor, 2 par strumpbyxor och något mer... gud, minns inte vad! :O eeeeh... jaja. Sen åkte jag hem till Sara som mådde dåligt (fysiskt) så jag drog därifrån och gick hem till Emma Sporre som liksom Sara bor i Fruängen.

I morgon blir det av att råplugga sen ska jag träffa August! Ska bli jättekul. Har inte träffat honom sen typ, jullovet(?) Eller kanske innan det? Shit, länge sen i alla fall! Något att se fram emot efter pluggandet i varje fall!

Nu ska jag ta det lugnt sen ska jag gå upp och se tv (som att man inte tar det lugnt då?) och sen sova gott :D PÖSS OCH KRAM!


bilden är tagen helgen innan julafton, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0