så stolt!

Nationella provet i svenska som vi gjorde idag gick verkligen jättebra! Jag skrev ett debattinlägg om att min kommun hade bestämt att det skulle bli senareläggande skoldagar för alla skolor i kommunen. Jag var mot idén och är jättenöjd med min text och insats! Tror faktiskt att jag får bra betyg på den skriftliga delen (och förhoppningsvis dom två andra delarna också!)

I och med att vi fick sluta efter provet så drog jag hem. Satte mig här vid datorn för att ta det lugnt en stund men ska snart gå upp till köket, ta något att äta, sätta mig på rummet och plugga matte. Sen ska jag nog sova lite också, är jättetrött. Drömde en mardröm i natt som verkligen var jättehemsk! jag drömmer mardrömmar ca 2 gånger per år, hatar det trots att det är väldigt sällan.

Nej nu blir det lite fejjan sen så lämnar jag datorn. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0