i morgooooooon :D

förlåt för att jag bloggat dåligt idag, har faktiskt glömt bort det totalt när jag suttit vid datorn!

I morgon har jag en rolig dag framför mig:
Stiga upp kl 6 för att åka iväg och träna med lina på morgonen. Efter det åker hon och jag till ungdomsmottagningen för att göra lite saker. Efter det åker jag till skolan, och har lite "roliga" lektioner. (Lina har eget schema och har inga lektioner efter lunch i morgon) Efter näst sista lektionen kommer Sara, jag möter henne i Luma och sen så är hon med på min sista lektion. Sen drar vi hem till mig och ska ha myskväll, prata och bara ta det lugnt.

Vad ska ni göra i morgon och i helgen?


jag vill ta ett bad, men vi har inget badkar :(
fast i morgon blir det träning med lina, då simmar vi också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0