Idaaaag!

Jag har faktiskit lite planer för dagen. Först ska jag stryka kläder, som är mamma och Hasses. Dom ska som sagt resa till Nya Zealand i tre veckor. Om jag stryker deras kläder får jag 20kr per plagg, hade tänkt stryka runt 15 så det blir 300 lättförtjänta kr! Sen ska jag duscha, fixa mig och åka in till stan för att fika på Café 60 med min älskade vän Emma Sporre. Efter det blir det hem och lära sig hur tvättmaskinen funkar så att jag och mina bröder har rena kläder under dessa 3 veckor dom är borta, haha,

Hoppas ni har en trevlig dag!
jag skriver igen när jag kommer hem
PUSS!


Kommentarer
Postat av: frida tofft

heej sötnos, jag har hittat din blogg! :D ska bli en trogen läsare, höhö! :) saknar dig , måste ses! <33

2009-01-06 @ 13:54:17
URL: http://fridut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0